Αποστολέας Θέμα: Λουτράκι - 14ο Classic Trophy  (Αναγνώστηκε 2926 φορές)

Συνδεδεμένος elina

  • Διαχειριστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 3547
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ταξιδεύω... άρα ζω!
    • Travelchat
Λουτράκι - 14ο Classic Trophy
« στις: Μάιος 28, 2007, 22:45:19 μμ »
Ένα ταξίδι στο παρελθόν και μια μοναδική εμπειρία πρόσφερε η Λέσχη Φίλων Κλασσικής Μοτοσικλέτας 16-20 Μαΐου στο Λουτράκι. Η συμμετοχή στην οργάνωση της εκδήλωσης, μου έδωσε την ευκαιρία να δω από κοντά, ένα προς ένα, αυτά τα δίτροχα αριστουργήματα από το 1927 έως και το 1977 και να γνωρίσω αξιόλογους ανθρώπους που λατρεύουν τους δύο τροχούς. Η προσέλευση ξεπέρασε τις προσδοκίες. Περίπου 60 συμμετοχές από όλη την Ευρώπη και 70 από Ελλάδα σε μια εκδήλωση – περιήγηση που πραγματοποιήθηκε στους νομούς Κορινθίας, Αργολίδας και Αττικής. Γρήγορα όλοι έγιναν μια παρέα και από το πρώτο κιόλας απόγευμα άρχισαν τα αστεία και οι «ανταλλαγές γνώσεων».

Όπου συγκεντρώνονταν οι μοτοσικλέτες δημιουργούνταν αυτόματα και μια classic ατμόσφαιρα, νόμιζες για λίγο ότι ήσουν σε άλλη εποχή. Σε αυτό συνέβαλλε η παρουσία μοντέλων από μάρκες κυρίως ευρωπαϊκές όπως BSA, Brough, Norton, Matchless, Condor, Velocette, που δεν υπάρχουν πια. Εκτός από τις μηχανές και οι ενδυμασίες αλλά και τα κράνη πολλών αναβατών ήταν εποχής.

Έμαθα ότι η λέξη «μοτοσακό» που χρησιμοποιούν οι παλιότεροι όταν αναφέρονται σε μοτοσικλέτα, δεν ήρθε από το πουθενά αλλά ήταν ο γνωστός (προπολεμικά) Ελβετός κατασκευαστής "Motosacoche".  Φυσικά το εντυπωσιακότερο θέαμα ήταν οι ίδιες οι μοτοσικλέτες. Σήμερα τα πράγματα είναι κάπως standard με τους δύο τροχούς. Τα μοτέρ και οι τρόποι κατασκευής παρόμοιοι. Στο Classic Trophy οι εικόνες ήταν πιο ευφάνταστες: Μηχανές με το λεβιεδάκι των ταχυτήτων στο χέρι παρακαλώ, μοτέρ τετρακύλινδρα σε διαμήκη σειρά, οι ανάποδες μανέτες των φρένων και φυσικά τα εκπληκτικά sidecars σε ότι μορφή ήθελες, ανοιχτά ή κλειστά με μαλακή ή σκληρή οροφή με πορτούλα ή χωρίς. Φυσικά έντονη ήταν η παρουσία των BMW, κληρονομιά από τα στρατεύματα κατοχής του Β’ Παγκοσμίου. Όπου πηγαίναμε οι ντόπιοι τις περικύκλωναν και τις περιεργάζονταν με θαυμασμό, ιδίως οι παλιότεροι που τις είχαν προλάβει, αλλά και οι νεότεροι που σταματούσαν με περιέργεια να κοζάρουν τους προγόνους των δικών τους δικύκλων. Και η παρέα μεγάλωνε… Ένα ζωντανό μουσείο!
    Η παραλία στο Λουτράκι
Το Λουτράκι, αναπτυγμένο τουριστικά λόγω των ιαματικών λουτρών και φυσικά λόγω του Καζίνο απέχει μόνο 1 ώρα από την Αθήνα και δίνει την δυνατότητα να το επισκεφθεί κάποιος από την πρωτεύουσα. Η δική μας βάση ήταν το Poseidon Resort, ένα μεγάλο ξενοδοχείο λίγα χιλιόμετρα έξω από τη πόλη.

Η εκδήλωση χωρίζονταν σε δύο μέρη : το τουριστικό μέρος, αφιερωμένο στους ξένους για να γνωρίσουν τις ομορφιές της Ελλάδας και το αγωνιστικό μέρος όπου βραβεύεται όποιος πάρει λιγότερους βαθμούς ποινής στις ειδικές δοκιμασίες. Το μόνο άσχημο ήταν ο καιρός. Έβρεχε κατά διαστήματα και προκάλεσε δυσκολίες σε αυτούς με τις αρχαιότερες μοτοσικλέτες.
Οι 2 πρώτες μέρες κύλισαν ήρεμα (τουριστικό μέρος) με επισκέψεις σε Επίδαυρο, Ακρόπολη, Αρχαία Κόρινθο, Μυκήνες και Στυμφαλία. Οι 2 επόμενες (αγωνιστικό μέρος) ήταν αγχώδης. Έπρεπε όλα να είναι στην εντέλεια και να μην γίνει το παραμικρό λάθος.

Σάββατο (1η ημέρα) : Ύστερα από ένα καλό πρωινό, μαζευτήκαμε στους καταρράκτες για την εκκίνηση. Κάποιοι είχαν έρθει από το προηγούμενο βράδυ αλλά οι περισσότεροι (ιδίως Αθηναίοι) ήρθαν το πρωί. Ανάλογα με την χρονολογία, μπήκαν οι μοτοσικλέτες σε μια σειρά. Η εκκίνηση δόθηκε και ο μόνος ήχος που άκουγες ήταν αυτός των μηχανών.

Ξεκίνησαν συνολικά 115 μοτοσικλέτες με προορισμό το Αρχαία Θέατρο της Επιδαύρου. Ύστερα από μια ξενάγηση στα αρχαία μνημεία κατευθύνθηκαν προς Κρανίδι για το προκαθορισμένο γεύμα. Εμείς ήμασταν εκεί για να σημειώνουμε τον χρόνο τους. Η «σκούπα», ένα κόκκινο βαν, βοήθησε αρκετά όσους έμειναν στον δρόμο λόγω βροχής ή μεΣτην διαδρομή Λουτράκι - Κρανίδι κάποιο μηχανικό πρόβλημα. Επόμενη στάση Πόρτο Χέλι για καφέ και επιστροφή στο ξενοδοχείο. Εκεί άρχιζε το δύσκολο έργο μας. Η καταμέτρηση των αποτελεσμάτων της 1ης ημέρας. Όλα όμως πήγαν καλά.

Κυριακή (2η ημέρα) : Ευτυχώς προλάβαμε και δώσαμε εκκίνηση χωρίς βροχή. Η διαδρομή θα ήταν προς Αλεποχώρι και Δερβενοχώρια και ο τερματισμός του αγώνα στην Ελευσίνα. Περιμέναμε με αγωνία τους χρόνους των ειδικών δοκιμασιών από τους χρονομέτρες για να βγάλουμε τον νικητή. Η απονομή έγινε σε ένα εστιατόριο στην Ελευσίνα. Φέτος και για πρώτη φορά σε ένα ανδροκρατούμενο «άθλημα», 2ος νικητής στην γενική κατάταξη ήταν γυναίκα!

Επειδή όμως μια φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις …. δείτε τις φωτογραφίες    και το βίντεο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2019, 18:04:45 μμ by elina »
Ένα χαμόγελο αξίζει πολλά. Κάνει πλούσιο εκείνον που το παίρνει... χωρίς να κάνει φτωχότερο εκείνον που το δίνει!

Συνδεδεμένος dk

  • Γενικός Συντονιστής
  • Hero Member
  • *****
  • Μηνύματα: 31054
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα ταξίδια σε κάνουν καλύτερο άνθρωπο!!
    • facebook/dktravelchat
Απ: Σχολιασμός: Λουτράκι - 14ο Classic Trophy
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 06, 2008, 11:49:28 πμ »
Πριν λιγο καιρο πραγματοποιηθηκε και το 15ο Classic Trophy (17&18 Μαιου) στην ομορφη πολη της Ερμιονης στο νομο Αργολιδας.
Ελπιζω η Ελινα να ειναι ετοιμη να μας γραψει και γι αυτο το γεγονος!!!